zaterdag 11 juli 2009

#17 Bekijk een Web 2.0 site naar keuze

Het was wel erg moeilijk kiezen uit het aanbod web2.0-sites, want wat zijn het er veel! Wiki Answers vond ik vakgericht wel erg interessant, maar niet alles draait om het werk, toch?

Ik hou van muziek, heb mijn MP3-speler altijd binnen handbereik.
Vroeger heb ik gitaarles gehad en ik heb me altijd voorgenomen om de draad weer op te pakken later, als ik meer tijd heb...
Wellicht gaat dat nu wat eerder gebeuren want ik heb Songsterr ontdekt:



Songsterr heeft een new songs RSS, is actief op Twitter en heeft een eigen blog. Vast ook 23 dingen gevolgd ;-)

1 opmerking:

  1. SUPER! Ik ga deze site zeker promoten want ik denk dat er meer liefhebbers voor zijn (hiermee kan ik zelfs m'n gitaar weer van stal halen;-) Ik wens jou alvast veel succes met het hervatten van je gitaarlessen!

    BeantwoordenVerwijderen